понедельник, 4 ноября 2013 г.

Модуль_3. Рефлексія

Опрацювавши матеріали посібника 3-го модуля, я зрозуміла,  яким чином можна ефективно використовувати навчальні дослідження, ознайомилася з постановкою ключових, основних та змістових запитань проекту та навчилася визначати навчальні цілі,  які встановлюють  конкретні завдання.
У будь якого проекту, обов’язково повинна бути мета, а у навчального проекту мета – це навчальні цілі, які ставить вчитель (координатор проекту) і
вони мають:
· визначати конкретні знання та вміння учнів та їх спосіб подання;
· наголошувати на розвитку навичок 21 століття та навичок мислення
вищих рівнів;
· бути конкретними для того, щоб їх можна було оцінювати впродовж
виконання всього проекту;
· спиратися на вимоги державних освітніх стандартів;
· формувати навички потрібні для життя у 21 столітті.
 Досягнення вищезазначених навчальних цілей можливе лише за умови
вдалого формування ключового, тематичних та змістових запитань проекту.
Саме від запитань залежить, чи отримають учні ґрунтовні знання з важливої
ключової теми предмету.
 Особисто в мене поки що проблема з визначенням проблемного запитання та гіпотези. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий